Sticka??

Kvällen har varit väldigt annorlunda. Lina och jag stack till  Maxi och köpte stickor och garner. Vi har fått för oss att vi ska lära oss att sticka=) Det tog typ en timme innan vi kom på hur vi skulle lägga upp maskorna=) Kvicktänkta eller vad? =)Det gick till slut och blev så fint. Men från det till att börja sticka var ju inte helt enkelt!! Men vi var totalt inne i det i två timmar, vi vägrade ge upp. Missade t.o.m Idol som var på tvn samtidigt. Men vi kom knappt någonstans med stickandet. Vi var för dåliga helt enkelt. Så Lina ska ta med sig stickorna till dagiset där hon jobbar imorgon och fråga någon i personalen hur man gör =) hehehe..Men kul ska det bli sen när vi kan det som rinnande vatten =)

Lina och jag åt för övrigt mat från Mac Donalds ikväll, var på nyöppnade Lidl och köpte lite mat och chips och hade det allmänt nice...=)

Mår bättre nu, har ingen feber, men konstant torrhosta och ont i halsen. Underbart att slippa febern iaf!!

Tidigare idag köpte Kim och jag en fin pidestal som Simba (vi kallar han så nu isället) kan ligga och gosa på eller klösa på om han vill. Han blev överlycklig när vi ställde in den i vardagsrummet och sprayade på kattmynta=)
Vilken syn alltså!

Ska lägga upp bilder på sötnosen så fort jag hittar kabeln till datorn som är borta!!

Kim har lunchat med Marcus idag. Nu sitter han vid datorn och jobbar....

Imorgon ska vi kanske på en markand på Öland.
På lördag har Anneli fest=)


Förresten, förra fredagen var ju Mia och jag på Harrys, har glömt skriva det. Vi bowlade och hade skitskoj=)
Jag är ledig nu till tisdag...


Bye....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0