tisdag

God morgon!


Just precis somnade Vincent med nappen i munnen halvliggandes i babysittern. Men just i skrivande stund spottade han ut den i sömnen:) Bara för nån minut sedan var han pigg och pratade på sitt lilla söta vis och bjöd på massa med härliga leenden. Och nu har han totalt slocknat..haha, vad fort det skiftar med bebisar. Helt underbart!

Jag har precis fått i mig lite frukost. Det blev två mackor med gurka och baconmjukost, mitt nya favoritpålägg:) Och sen en kopp kaffe till.

Vincent somnade nån gång runt 00.30 inatt..Själv skulle man gärna ha lagt sig redan vid 22.00:) Sen sov han till 04.30 då han ville ha mat. Sen blev det amning igen vid 07.30 och sedan dess har vi varit uppe...
 
På förmiddagen ska jag till bvc på en rutinläkarundersökning med Vincent. Sen i eftermiddag kommer Anneli hit på besök:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0