Fixat lite..

Dopdräkten kom med posten från Danmark idag. Den är verkligen så sjukt söt! Längtar till dopet när Vincent ska ha den på sig:) 

Gick en långpromenad imorse med Vincent. Varmt och skönt var det ute, riktig vårkänsla fick man. Imorgon ska det bli ännu varmare tydligen! Det låter inte dumt:)

Sen har jag och Vincent även hunnit med IKEA idag. Köpte massa servetter, små blå stenar, ljus och ljusbrickor till dopet. Och självklart hittade jag en del saker till huvudpersonen också. Han fick en ljusblå filt, tre leksaker, bäddset och två kuddar=)

Nästa tisdag ska jag till "Hårstudion" för att klippa och slinga håret. Det är verkligen på tiden!

Kim tog precis med sig Vincent till Maxi. Det känns jätteskönt att få egentid en stund, särskilt när man är sååå trött som jag är nu..Har inte varit ensam i lägenheten sedan Vincent föddes. Och jag har bara varit ifrån Vincent två ggr sedan han föddes och då var det bara i 2 timmar..Vi är som fastklistrade på varann typ:) Så det var också på tiden faktiskt!!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0