lördag..

Hej!!

Lördag idag..Somnade tidigt igår och har sovit bra inatt. Vincent somnade vid 21 igår, som han brukar göra. Vi hann lägga honom igår innan han blev övertrött och gnälllig vilket var skönt. Så han somnade först i vagnen och sov i fem timmar i sträck. Sen fick han lite mat och sen fortsatte han att sova i sin säng. Och sen sov han vidare till kl 6. Då blev det mat igen och sen gick jag upp med honom vid 8. Jag har verkligen sovit bra inatt också tack vare bröstpumpen jag köpte igår! Inget läckage alls inatt:) Och nu är man utvilad och pigg:)

Igår var det en extra mysig dag tillsammans med Vincent här hemma faktiskt. Gud vad jag älskar honom. Och det är roligt nu när han är med på ett helt annat sätt och man känner att han har förtroende för en. Att man kan älska någon så mycket!

Köpte förresten nya gardiner till köket igår på KID. Det blev ett par turkosa och jättesnyggt blev det:) Har även köpt matchande tallriksunderlägg och ljus till i samma färg. Härligt med lite färg till våren!

I onsdags var jag i Ronneby och hälsade på mormor på sjukhuset tillsammans med mamma och Vincent. Hon är tyvärr väldigt sjuk nu..har inte långt kvar. Det är så sorgligt...Ska besöka henne så snart som möjligt igen..

Idag ska vi ta en promenad Kim, jag och Vincent och sen kommer Mia hit vid 16-tiden..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0