Vincent 2 månader!

Ja, idag blir vår lille son 2 månader! Tiden rusar verkligen iväg!!! Inte längsen man gick med magen i vädret ju!
Vincent utvecklas i rasande fart hela tiden..det är så mysigt:)

Har precis varit hos barnmorskan med Vincent på efterkontroll. Detta får alla som fött barn göra några veckor efter förlossningen. Men jag slapp göra själva gynundersökningen då det räckte med att jag inte har några besvär och att jag kan knipa. Var där i ca en halvtimme och svarade på frågor om hur förlossningen var, hur man mår nu m.m. Fick även recept på minipiller som jag ska börja ta nu. Vill helst inte ha syskon redan ;-) Vincent sov i bilstolen under hela besöket:)

Kl 13 ska vi till Öppna Förskolan..Då blir det sångstund med bebisarna och annat mysigt:)
Imorgon eftermiddag blir det ett besök dit igen. Då är det en träff för oss som gick i samma föräldragrupp och lite information.  






Ha en bra dag allihop!


Kommentarer
Postat av: Challe

Ni är sjukt fina båda två!:) Ses i helgen!

2010-03-04 @ 16:42:35
Postat av: Anonym

Längtar att få se honom imorgon

2010-03-05 @ 19:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0