Hej..


Hej!

Vilket tråkigt väder det är idag då..Men jag och Jenny (tjej från föräldragruppen) trotsade vädret och tog oss en promenad med våra småttingar. Det var trots allt riktigt uppfriskande=) Man behöver verkligen komma ut lite och röra på sig när man annars är inne så mycket. Både Vincent och Linus sov så sött i vagnarna under tiden..

I torsdags var först Mia och Lina här hos oss. Sen gick vi hem till Mia och Mats. Anneli kom också dit. De bjöd på tacos och vi hade det jättetrevligt. Det var första gången gången jag hade med mig Vincent dit:)

I fredags hade vi en lugn kväll hemma. Kim och jag gjorde goda smoothies av hallon, mjölk och lite socker. Jag gjorde en smoothies idag också av hallon och blåbär. Det är bara så gott!

I lördags var Susanne (farmor) här på besök och gosade med Vincent:) Sen tog Kim och jag en promenad i solskenet. Synd bara att det härliga vårvädret inte höll i sig..

Igår tog vi en promenad tillsammans igen och resten av dagen bara slappade vi..

Imorgon ska jag till barnmorskan på efterkontroll och sen till öppna förskolan med Vincent..

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0